2024. február 9., péntek

Komplex túlhallás terápia: talpmasszázs, lábfürdők, rövid tarkóizmok? – kezelés #16

Legutóbb ott tartottam a történetünkben, hogy 2019 elején normál integrált iskolába készültünk. Az érintett ekkor is folyamatosan kapta az aktuális állapotára a komplex holisztikus oki kezelést (ahogy a legújabb hallomásom szerint a tünetelnyomó tudormányos betegségügyi körökben nevezik: „áltudományos faxságot”). Emellett hasonszervi szenzoros tornára is járt. Az iskolaérettség gőzerővel alakult, de még akadtak kellemetlenségek, megoldandó feladatok. Ezek egyike voltak a maradék fülműködési zavarok, amik egy zajos iskolában nagyon rosszak és fájdalmasak tudnak lenni. Tehát szükséges volt egy eddiginél intenzívebb túlhallás terápia.

Az eddig alkalmazott homeopátia alapú öngyógyulás támogatás végtelenül hasznosnak bizonyult, nagyon nagyon sokat segített sok mindenben. De a túlhallás (a hiperakuzis), bár a néhány ReCovering Hand craniosacralis „masszázzsal” már jelentősen és elviselhetővé csökkent, még tartotta magát. Egy koncerten is kellett még neki a hangtompító munkás fülvédő akkoriban. Kérdés volt, hogy az idült savós középfülgyulladással mi a helyzet.

A fentiek miatt 2019 májusában két helyen is jártunk fül és hallás kontrollvizsgálaton: az egyik gyerekkórházban és a komplex holisztikus szemléletű fül-orr-gégészünknél.

Túlhallás - hiperakuzis kezelése komplex holisztikusan: reflexológiás talpmasszázs?

Május elején a gyerekkórház auditológiáján megállapították, hogy mindentől függetlenül elég jól hall a delikvens. És megdöbbentő – megnyugtató – biztató - mulatságos dolgok derültek ki, amikor néhány szót beszélgettem a hallásvizsgálóval. Feltettem neki egy-két természetes anatómiai - élettani szakmai kérdést, és mondtam néhány alap információt a gyereknek eddig adott kezelésről. Emlékeim szerint konkrétan a szimpatikus és paraszimpatikus idegrendszerrel összefüggésben.

A vizsgáló csodálkozva nézett rám, hogy orvos vagyok-e?

Mondtam, hogy nem, csak természetgyógyász.

Hiperakuzis kezelése
komplex holisztikusan:
reflexológiás talpmasszázs?
(saját fotó)

Erre felderült az arca és belelkesült, hogy: ó, az jóóó, majd megmutatom, hogyan masszírozza a gyerek talpát. És méresse ki az ágyának a helyét is, hogy nincs-e alatta vízér vagy földsugárzás, stb. stb. stb.…

Csak álltam ott és pislogtam. 

Hö? Mi vaaan? Pffff… 

Egy ilyen helyen ilyen „áltudományos faxságot” hallok? Kb. hasonlóan leesett az állam, mint a komplex holisztikus szemléletű új gyermekorvosunknál tett első látogatáson, és dobtam egy gigantikus hátast. De én ugye nem reflexológus vagyok, nem tudok talpat masszírozni… Legalábbis akkor még nem tudtam - egyébként nem volt ellenemre megtanulni, azóta ezt már be is pótoltam alap szinten. 

(Mert a reflexológiás talpmasszázs az egyik legjobb szelíd „áltudományos faxság”, salaktalanító - detoxikáló - kiegyensúlyozó kezelés. Létezik még mellette például, legalábbis a saját repertoáromat tekintve, a fülakupunktúrás - fülakupresszúrás addiktológia. A Healy készüléknek is vannak erre hivatott frekvenciaprogramjai. A ReCovering Hand craniosacralis kezelésben is akad agysejteket detoxikáló fogás. És ahogy írtam az előzőekben, a homeopátiában is megvannak a kifejezetten a nem a testbe való dolgok, nehézfémek kiürítését segítő szerek. Akkor és ott ugye jellemzően az utóbbi „áltudományos faxságokkal”, eszközökkel és módszerekkel dolgoztunk… Az ágy helyét egyébként már kimérettem régebben.)

Mindenesetre az ilyen visszajelzések és megerősítések nagyon jól jönnek, hogy tudjam, nemcsak képzelődök a sok, tünetelnyomó tudormányos betegségügyi orvosilag lehetetlen javulást látva. Hanem tényleg jó irányba megyek, hogy a mi („áltudományos faxság”) utunknak nagyon is megvan a létjogosultsága, sőt. Mert az autizmus is hasonlóan egyensúlyozható ki igazán, mint az összes többi emberi működési zavar. Nincs különbség, az ember itt is ugyanúgy működik. És hogy élnek és dolgoznak még igazi egész-ségügyi szakemberek, akik komplexen ismerik az emberi lény természetes élettani működését, és nem vagyunk teljesen elveszve, és mégsem vagyok egyedül!

Komplex holisztikus túlhallás terápia: ReCovering Hand craniosacralis kezelés?

A holisztikus fül-orr-gégészünk május végén mérte meg a delikvens dobhártyája mögötti helyzetet a műszerével. Sajnos még mindig rossznak mutatkozott az eredmény; a tympanometria folyadékot jelzett. Fennállt az idült savós középfülgyulladás.

Fenyegetve lebegett a fejem felett a fültubus, de a hátam közepére se kívántam egy ilyen igazitudormányos nemfaxság gányolós nem-megoldást…

Szerencsére még mindig nem csak ez volt az egyetlen lehetőségünk. Kaptunk kiegészítő komplex holisztikus házi feladatnak kúrákat: Schüssler sókkal, tengervíz és és homeopátiás orrspray-vel, meleg sós lábfürdővel. Ez utóbbinál visszaköszön az előző részben említett Hagyományos Kínai Orvoslás, mely szerint fülműködési zavaroknál a vesefunkció sem szokott az igazi lenni. A vesét fontos ilyenkor öngyógyuláshoz segíteni, és ezt például alulról, a vesemeridiánon keresztül történő melegítéssel lehet megtenni. Ennek egyik lehetséges módja a meleg sós lábfürdőkből álló kúra. Mondván, ha alulról úgymond „fel tudunk fázni”, akkor ugyanonnan fel is tudunk melegedni! (Ugye micsoda „áltudományos képzelődés” ez az alulról felfázós megfigyelés is?)

Komplex holisztikus túlhallás terápia:
ReCovering Hand craniosacralis
kezelés? (itt éppen
falcsont igazítás, saját fotó)
Közben mellékesen megemlítettem az orvosnak, hogy már tudok egy kicsit ReCovering Hand craniosacralis kezelést csinálni… (mint előtte kiderült számomra, közeli ismeretségben van a cranio tréneremmel).

Rám nézett: jó, akkor most 2-3 hétig minden nap masszírozza ki a gyerek rövid tarkóizmait!

Most megint csak ültem ott és pislogtam.

Ééééééén? Dehát hogy??? 

Gyerekeken gyakorolni kezdőként nem ajánlott több okból sem! Kezeljem a kevés gyakorlatommal? A saját gyerekemet? Ilyen sűrűn? És ezt egy orvos adja ki nekem feladatnak?

Az adottságom lehet, hogy megvan hozzá, és azok a kezelések, amiket a cranio előtt eddig tanultam, sokat finomíthattak az érzékenységemen, de…

Hitetlenségemben utána gyorsan konzultáltam a ReCovering Hand craniosacralis tréneremmel, hogy mit kaptam feladatnak az orvostól, nem lesz ez sok?

Szerinte jó lesz az, csináljam.

Okéééé… Rajtam nem múlik, próbáljuk meg. A gyerekemért mindent, ami nem árt neki, de használhat.

Tehát utána 6 hétig a delikvens minden nap kapott valamit az alvása közben. Anyakezes ReCovering Hand craniosacralis „masszázst” felváltva reiki szerű testkezelős biomelegítéssel. Mindig olyat, ami akkor jólesett; arra a porcikájára, amit pont akkor odarakott nekem; addig, amíg el nem mozgott a kezeim alól. Fejre, mirigyekre, májra, vesére, gerincre, talpra, … A gyerekek szokták érezni, hogy mi a jó nekik. Mindemellett a Schüssler só, az orrspray és a lábfürdő kúrák most sem igazán voltak velünk összeegyeztethetők, nem csináltuk végig őket. Egyiket a gyerek utálta nagyon (és azzal én nem akartam őt stresszelni, mert a stressz nem gyógyít, hanem megbetegít!!! Nézzük csak meg Selye János stresszkutató professzor munkásságát.), másik ütötte a klasszikus homeokúrát… De ugye csináltunk helyette olyat, ami működött.

A folyamat alatt egyértelműen azt vettük észre, hogy gördülékenyebb lett és továbbfejlődött az érintett kommunikációja. 6 hét múlva pedig:

(Folytatása következik tünetelnyomó tudormányos betegségügyi orvosilag lehetetlen jó hírekkel!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése