2023. május 26., péntek

Mi az a craniosacralis „terápia” (fejlődéstámogató? „ReCovering Hand”)? – Kezelés #10

Mivel az előző részben az autizmus családi halmozódás is téma volt, pár hónapot előreugrok az időben, és megnézem egy kicsit ugyanezt az állítólagos autizmus „genetikát” (epigenetikát). Mégpedig nemcsak a „szemfényvesztő placebós” homeopátia, hanem a manuális craniosacralis (ejtsd: kranioszakrális, oszteopátiás jellegű) kezelés vonatkozásában is.

Mi az a craniosacralis „terápia”? Ismerkedés a bővített craniosacralis („ReCovering Hand”) oszteoopátiás jellegű kezeléssel

Mi az a craniosacralis „terápia”?
(epigenetikus „ReCovering Hand” kezelés)
Traumák testben maradt lenyomatainak
és zavarómezőknek az oldása
(„Terápia”-ként emlegetik, így keresnek rá az Interneten… jobban szeretem a „kezelés” szót, kevésbé van steril tünetelnyomó tudormányos laboratórium szaga, több benne az ÉLET…) 2019 januárjában végre alkalmam lett tanulni a szomszéd kisvárosban az áhított craniosacralis kezelést, illetve annak bővített változatát „ReCovering Hand” néven. Ennek során az érintésekkel, finom lazító masszázzsal, apró nyomásokkal és húzásokkal oldjuk a testben levő úgynevezett energiacisztákat is (a mindennapokban minket ért kisebb-nagyobb balesetek és stressz negatív hatásait, traumák megmaradt lenyomatait, zavarómezőket). Most kipróbálhattam, mit tapasztalnak a cranio kezeltek… Mi, tanfolyami résztvevők egymáson gyakoroltunk, ahogy a hasonló tréningeken lenni szokott.

Nagyon érdekes hatással volt rám a folyamat, sokáig éreztem a hatásait. A tanfolyami napok végére általában teljesen lelazultam testileg és lelkileg is, körülbelül se kép, se hang nem volt nálam. A rá következő éjjeleken tünetelnyomó tudormányos véletlen egybeeséssel nagyon furcsákat álmodtam (milyen érdekes, hogy itt is megjelennek az éjjeli álmok…) és körülbelül olyan voltam, mint akin oda-vissza átment a cséplőgép. Derékfájás, torokfájás, izomláz, … Tipikusan átmeneti tünet felerősödések, a beindult önhelyreállító folyamatok jelei. Ezeken nagyjából egyedül az segített, ha kifeküdtem őket, megvártam, míg elmúlnak, befejeződnek. És az elmúlásuk után mindig jobb közérzetem, egy nagyobb általános szellemi-lelki-testi egyensúlyom alakult ki.

Tehát akkor ezek szerint nálam sem volt minden teljesen kerek. Még mindig.

Miért, egyébként kinél kerek minden az esendő emberi lények köreiben?

Ezért van (lenne) nagyon nagy szükség a rendszeres életkarbantartásra.

Amikor már előrehaladtunk az elsajátítási folyamatban, házi feladatul kaptuk, hogy 100 gyakorló kezelést végezzünk el ajándékba (vagy például cseréljünk AFAG - Annyit Fizet, Amennyit Gondol módon), rokonoknak, ismerősöknek. Gyakoroltam is az ismeretségi körből azokon, akiken lehetett kezdőként, mindenkinek jólesett. Ez utólag nézve nagyon hasznosnak bizonyult, mert a mozdulatok tartósan berögzültek a kezembe - noha kicsit nehézkes volt megoldani, mert ekkor még nem volt masszázságyam… 

Fejlődéstámogató „ReCovering Hand”? A szokásos átmeneti tünet felerősödés után a szokásos meglepetések…

Habár gyerekeken gyakorolni kezdőként nem ajánlott több okból sem (nekik gyerek anatómiájuk van, különleges érzékenység és rutin szükséges hozzájuk, és saját gyerek kezelése még így is kerülendő), óvatosan megcranioztam egy, már nem annyira kicsi, ismerős aspergeres gyerkőcöt. Rajta alkalmaztam egy különleges fogást is, ami arra szolgál, hogy serkentse az agyvíz (liquor) termelődését és kiáramlását az agyból; ezzel elősegítve az agysejtekben esetlegesen eltárolt toxinok: nehézfémek és társaik kiürülését.

A szülője visszajelzése szerint a kezelés után a gyerkőc tünetelnyomó tudormányos véletlen egybeeséssel pár napra megbolondult, majd ugrott egy lépcsőt a fejlődésben… Halleluja! Akkor ezek szerint sikerült már valamennyire ráéreznem a dolgokra.

Ajánlott könyv (katt a linkre, és már meg is lehet nézni a Librinél):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése