2020. január 15., szerda

Házi gyerekorvosok, súlyos (SNI) autizmus oltás kapcsolat, kötelező szembecsukás

A holisztikus utunk történetének folytatása – nem jelentéktelen részletekkel.

Mialatt 2016 tavaszán - nyarán szépen haladtunk előre a kezeléssel, és ugye érdekes, "tünetelnyomó tudormányos véletlen egybeeséses" változások mutatkoztak, be kellett menni az akkori házi gyerekorvosunkhoz egy papírért. Ez az orvos nem a körzetileg illetékes ellátónk volt. Azért választottam őt anno, mert helyileg közel rendelt, és korrektül ellátta a másik, neurotipikus gyerekemet egy óvodaudvari baleset után.

A szemembe néz! Mindent elfelejt,
amit látott! Azokat nem láthatta!
Maga értelmi fogyatékos és hallucináló!
Autizmus oltás kapcsolat nincs!
(freeimages / surgeon-2-1562062)

Ha már bementünk, vittem neki két olvasnivalót. Egy orvosi honlapon talált, a mienkhez hasonló fejlődési zavar gyógyulási esettanulmányt (autizmus oltás összefüggéssel - PDF itt...), és egy független lengyel orvosok által oltást követő nemkívánt eseményekről készített kutatást (külföldi PDF itt, magyar PDF itt). Beszámoltam neki arról is, hogy olvastam két érdekes, holisztikus orvosi könyvet az autizmusról. Én balga beavattam, hogy elvittem a gyereket "szemfényvesztő placebó" szakember homeopatához, kezelést kap, és már vannak eredmények. Azt hittem, talán érdekelni fogja és velünk fog örülni.

De ő szinte leharapta a fejemet, idézem kb.:

"Határozottan elutasítom, hogy az oltásoktól bármi baja lehetne a gyerekeknek, ezt már sokszor sok helyen vizsgálták, és nem találtak összefüggést! Nincs időm elolvasni a cikket és a tanulmányt! És csak akkor kaphat a gyerek komplex holisztikus oki kezelést, ha évente elviszi őt pszichiáterhez!"

Autizmus oltás téma: csukd be a szemed, és gondolj Angliára!

Te jó ég. Kb. teljesen kétségbeesve és megsemmisülve álltam. Egy házi gyerekorvosnak nincs ideje ránk, nincs ideje a gyerekek dolgaira? Akkor mire van ideje? Bocsi, de ezek a cikkek pont azt támasztják alá, ráadásul a szürke hétköznapokban, nemcsak a rózsaszín tünetelnyomó távtudormányos ködben, amiket én tapasztaltam, mi tapasztaltunk. Csukjam be rájuk a szememet? Rivall rám e célból egy állítólagos orvos... És pszichiáterhez minek vigyem el a gyereket, ugyan miben tudna segíteni? Hogy felírja a patikai veszélyes hulladékot? Ez nem pszichiátria téma, és sorry, de úgysem fogunk használni semmilyen legális tudatmódosító szert. Hiába hipnotizálják azt az emberekbe, hogy az hú de csúcsszuper a Ri..lin. Nem old meg semmit, cserébe jól kicsinálja az embert. :-(

És még ez fehér köpenyes rendelősárkány állítja azt magáról, hogy foglalkozik homeopátiával… Most már értem, hogy milyen légkört érzékelt a gyerekem, amikor anno a rendelőjében annyira nem bírt magával...

Oké, tudomásul vettem, hogy ez van. Őt is megfertőzték a közösségi média tudormányos tünetelnyomó troll szakértői. Majd lesz valahogy.

Kijőve tőle zaklatottan, de elkezdtem gondolkozni. Beavattam a „szemfényvesztő placebó” (igazi komplex holisztikus egészségszakember) homeopatánkat is a helyzetbe. Ő készséggel állt a mellékhatás-tagadó oltásbálványozó kolléga rendelkezésére; ha szükséges, adjam meg neki a elérhetőségeit, beszél vele. De nekem nem volt erőm harcolni. Úgysincs a gyerekekre ideje. Hiszen megmondta. Úgyis csak megütné a guta, ha például odaadnám neki Tinus doktor könyvét, vagy ha neadjisten „szemfényvesztő placebó” homeopata pszichiáterhez vinném el a gyereket.

Inkább viszlát! Kívül tágasabb

Ennyien választják a
"szemfényvesztő placebós"
homeopata házi gyerekorvost -
ennyien nem látnak, ennyien
szeretnek betegek lenni? (freeimages /
rugby-crowd-in-stand-1479950)

Habár elkeseredésemben nem sok reményt fűztem hozzá, azért keresgéltem. Hátha van ennél akár csak egy szemernyit hozzáértőbb, témában komplex holisztikus módon járatosabb házi gyerekorvos is a környéken, akihez át lehetne jelentkezni. Szerencsére még mindig szabad orvosválasztás van

Találtam is egy ígéreteset, aki a hírek szerint komolyabban foglalkozik homeopátiával (azaz, "szemfényvesztő placebó" - igazi komplex holisztikus egészségszakember). Felhívtam, de nem vállalt új pácienst, teljesen tele a praxisa... Viszont ajánlott egy másik, hasonló házi gyerekorvost maga helyett, aki még nem volt annyira tele.

Nahát, milyen meglepő! Ennyien szeretik a fehér köpenyes, "szemfényvesztő placebó" szakembereket, hogy így megrohamozzák őket? Ilyen eredményesen "placebóznak"? Vagy azért szeretik őket a páciensek, mert mazochisták, és szeretnek "szemfényvesztő placebó" szerektől nem meggyógyulni, hanem betegek lenni?

Házi gyerekorvos, akinek van ránk ideje, és még rendeltetésszerűen használja a saját érzékszerveit is?

Az ajánlott, másik házi gyerekorvoshoz elég hamar bejutottunk találkozóra (szemben a harmadik jelölttel, akihez elvileg körzetileg tartoznánk). Bemutattam neki a gyerekeket, elmondtam a helyzetünket. Ránézett a súlyos (SNI) autizmus érintett gyerekemre, aki itt is elég sokat izgett-mozgott:

„Nagyon szuper, hogy elkezdtek járni a homeopatához, aki kezeli a gyereket, ő kiváló homeopata. De nem gyerekorvos…”

(Ez igaz. Kétségtelenül nem gyerekorvos, csak ért a gyerekekhez is.)

„… és nagyon jó a klasszikus homeopátia, amit kap a gyerek, de én azért adnék neki nozódát is...”.

Csak álltam tátott szájjal, megszólalni sem tudtam, a sírás kerülgetett.

Mi van?

Bakker, létezik, hogy egy házi gyerekorvos nem oktat ki felsőbbrendűen azért, mert (nem teljesen laikusként) kutatok, olvasok, tesztelek és megfigyelek? És létezik, hogy két házi gyerekorvos között, akik ráadásul hasonló korúak, ekkora különbség legyen tájékozottságban és hozzáállásban? Az egyik azt sugallja, hogy vegyem tudomásul, hogy hülye értelmi sérült laikus fantáziáló vagyok, és majd ő megmondja az egyetlen tutit: az oltások egyetlen szent megváltó bálványok és nem ártanak soha senkinek? (Költői kérdés: lehet a szülő észrevételeinek mellőzésével, ócsárlásával eredményesen kezelni - gyógyítani egy gyereket? Ezt megfelelő szakmai hozzáértést és lelkiismeretességet takar egy gyerekorvosnál? Aham...) A másik pedig azt, hogy ő még további, oltás mikrodetoxikáló kezelést is adna az érintettnek azon kívül, amit most kap? Kész téboly. Ez itt megint a "szemfényvesztő placebó" (igazi komplex holisztikus) egészségszakemberi hozzáállás.

De végre jó helyen voltunk! Végre biztonságban voltunk! Végre otthon voltunk! Miért nem jöttünk ide hamarabb? Mindenesetre jobb későn, mint soha.

(Utána még 2 komplex holisztikus szemléletű orvos szájából hallottam azt, hogy adjak a gyereknek nozódát is... a legutolsóval az MTA-s tünetelnyomó betegségügyes dogmanépszerűsítésen találkoztam.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése