2017. július 31., hétfő

Súlyos (SNI) autizmus kezelése homeopátiával: "placebó, átverés, szélhámosság"? Kezelés #1

Tehát a mi történetünkben ott tartottam, hogy amikor „alvásbaleseti” sérülés miatt néhány hétig nem lehetett mozgásos kezelésben részesíteni a súlyos (SNI) autisztikus gyerekemet, elmentünk egy „szemfényvesztő placebó” szakemberhez… Ezzel igazán nincs sok vesztenivalónk! Egyedül a tüneteket veszíthetjük el! (2016 februárját írjuk.)

Alázat, fölézet, mellézet – és az emberi lény pszichéje

Kulcscsont törés - nem lehet mozgatni,
tornáztatni! (saját fotó)
Már azzal, hogy elmentünk, és jobban megismertem ezt a módszert és a homeopatát, a szívemről egy egész Himalája esett le. Végre egy hely, ahol nem kell tartani semmitől, ahol nem néznek hülyének, ahol nem nevetnek ki semmiért, ahol nem felsőbbrendűséggel közelítenek meg! Ahol igazán emberszámba vesznek és partnerként kezelnek! Ahol minden infót meghallgatnak, ahol mindenről lehet beszélni, mert minden apró információ fontos lehet a kezeléshez. Huh.

A homeopata, bár nem gyerekekre van szakosodva, fel van készülve az ő fogadásukra is barátságos játszósarokkal. Emellett emberileg is igazán jól kezeli a kis vadócot. Az első alkalommal itt is elkezdődik a randalírozás… amit szelíd, de nagyon határozott terelgetéssel elsimít! Én pedig, amikor már reflexből ugrok, hogy megvédjem a helyet a töréstől-zúzástól-szétdobálástól-szétszedéstől-összekarcolástól, és a delikvenst az összeforrásban levő kulcscsontja elmozdulásától, le vagyok ültetve: „Anyuka, maradjon veszteg, majd én!”. Mert ugye eközben is figyeli a gyerek viselkedését, ez információhordozó a számára… Hű de furcsa ez nekem!

Homeopata vagy homeopátiás szerek? Melyik hogyan (nem) hat?

Az a megtiszteltetés ért, hogy a cikket a hozzájárulásommal a Magyar Homeopata Orvosi Egyesület átvette a saját weboldalára. Ezért a tartalomduplikáció elkerülése érdekében innen töröltem.

A cikk új linkje: http://homeopata.hu/hu/content/sni-autizmus-kezelese-homeopatiaval-placebo-atveres-szelhamossag

PDF-ben is elolvasható itt: https://drive.google.com/open?id=0B6X7oZJSLcTwQzlCYWtxWHlQNnc


(A szakvéleményekből személyiségi jogok miatt csak bemutató képeket tettem a bejegyzésbe. Ha valaki szeretné őket megnézni, személyesen megteheti.)

Folytatása következik.

Ha van építő jellegű hozzáfűzni valód, szeretettel várom a hozzászólásokba! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése