2017. március 12., vasárnap

Agresszió kezelése súlyos (SNI) autista gyereknél: sírás lesz a vége?

Március 11-én az elmúlt években 2 olyan esemény is történt, ami érinti a súlyos (SNI) autizmust. Az egyik a 2011-es fukusimai atomkatasztrófa. Ez, a csernobilihoz hasonlóan, egyértelműen romboló és toxikáló környezeti hatás, ami a gyerekek fejlődő szervezetének úgy hiányzik, mint a léggömbárnak a nyílzápor.

Autista agresszió kezelése házilag
(freeimages / an-angry-girl-1435008)
A másik 2013-ban Bódi László - Cipő, a Republic zenekar énekesének a halála. Hogy hogyan jön ez a súlyos (SNI) autizmushoz? Hát úgy, hogy például a súlyos (SNI) autista gyerek agresszív viselkedéseit kezelhetőbbé lehet tenni Cipő és a Republic egyes dalainak a "használatával"! Nem hittem volna, hogy ide jutunk, de a tapasztalt vén róka óvónéninknek be kellett számolnom róla, mit szoktam csinálni otthon a gyerekkel, amikor a komplex holisztikus oki kezelés átmeneti tünet felerősödéseinél 1-2 napra megvadul, és minden más próbálkozás csődöt mond... (Mert valahogy ki kell bírni a bolondériákat, ez az ára az utánuk menetrendszerűen bekövetkező meglepetéses javulásoknak.)

Erre a lehetőségre én is végső kínomban jöttem rá. Ölbe veszem az agresszív kismalacot, kicsit lefogom, és folyamatos csikizés mellett 2-3x egymás után elénekelem neki a "rosszalkodós" dalt.

Sírás lesz a vége? Vagy inkább megkönnyebbülés?

"Szemfényvesztő placebó", "áltudományos faxság" alapú, józan paraszti eszes, ösztönös, ártalmatlan házi módszer. Megfelelően végezve, a rossz érzéseknek való hangot adás és izzadás által is, de ezzel némi izomfeszültségtől és toxinoktól szabadul meg az érintett. Utána általában kezelhetőbb lesz. Lehet folytatni az éneklést lassabb dalokkal! Bármelyik hisztiző, túlságosan akaratos, túlpörgött, stresszes, stb. kisgyereknél használható szükség esetén, ha nincs valamilyen akadálya. Örök és végtelen hálám Bódi Lászlónak és a Republicnak, hogy megírták és játsszák a "Sírás lesz a vége" című "rosszaságot"!



Ugráljunk az asztalon,
Törjük be az ablakot,
Csapjuk a földhöz a poharakat!
Sírás lesz a vége!

Borítsuk fel a szemetes kukát,
Gyújtsuk fel az iskolát,
Verjük a fejünket a falba!
Sírás lesz a vége!

Firkáljuk tele a házfalat,
Ijesszük meg a lányokat,
Csináljuk azt amit nem szabad!
Sírás lesz a vége!

Én most már jól vagyok,
Ha nagyon félek elszaladok.
Én most már jól vagyok. Ha, ha.
Én most már jól vagyok,
Ha nagyon félek elszaladok.
Én most már jól vagyok. Ha, ha.


Nekünk működik... És neked?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése